Ben jij:
- Service- en klantgericht?
- Een echte aanpakker?
- Geïnteresseerd in duurzaam toerisme?
Lees dan snel verder!
Lisanne - operations
"Kom je mij helpen op de afdeling Operations?"
Wie zijn wij?
Better Places is een sociale onderneming met een sterke focus op duurzaamheid. Als allereerste Nederlandse reisorganisatie met een B Corp certificering geloven wij dat toerisme de wereld een beetje mooier kan maken. Als het maar op een verantwoorde manier gebeurt. Daarom is ons motto: Better places to live in, better places to visit. We bieden unieke reiservaringen van hoge kwaliteit aan die gericht zijn op de natuur en 'meet the local'-ervaringen. Onze lokale reisexperts maken de reizen 100% op maat, precies naar de wensen van onze reizigers.

Wie zoeken wij?
Better Places zoekt een enthousiaste medewerker Administratie & Klantencontact. Je beheert het gehele klantcontactproces en neemt hiervoor graag de verantwoordelijkheid. Je verstuurt mailings, beantwoord alle vragen van klanten die binnenkomen in de inbox en maakt facturen op. Je bent daarnaast sparringspartner voor reisexperts die vragen hebben over het klantproces. Is je collega op vakantie? Dan vind je het geen probleem om beslissingen te nemen. Een afwisselende functie waarbij een flexibele houding erg belangrijk is!
Je bent iemand die zorgvuldig en klantgericht te werk gaat en staat stevig in je schoenen. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must. Je voelt je thuis binnen een kleine organisatie en werkt graag met veel energie aan een goede relatie met onze klanten en lokale reisexperts.
Werkzaamheden
- Afhandelen van binnengekomen mails van klanten en lokale reisexperts
- Facturen opmaken en uitsturen
- Mails versturen naar klanten voorafgaand aan en na afloop van de reis
- Verwerken van reisaanvragen en boekingen
- Telefonisch te woord staan van klanten
- Versturen, monitoren en opvolgen van enquêtes
- Klachtenafhandeling
- Zorg dragen voor de complete administratieve afhandeling van het boekingsproces en onze klantgegevens
- Overige (administratieve) werkzaamheden binnen ons CRM systeem Travel Spirit

Wie ben jij?
- Afgeronde MBO+/HBO opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie
- Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (foutloos kunnen schrijven), goede beheersing van het Engels
- Je houdt van aanpakken
- Communicatief vaardig, zowel aan de telefoon als per e-mail
- Service- en klantgericht en je gaat zorgvuldig te werk
- Zelfstandig, proactief, verantwoordelijkheidsgevoel
- Stressbestendig, flexibel, gevoel voor humor
- Affiniteit met duurzaamheid en sociaal ondernemerschap
Wat bieden wij?
Als medewerker Administratie & Klantencontact kom je te werken in een klein team van intrinsiek gedreven mensen die eenzelfde passie delen. Samen met het netwerk van lokale reisexperts focussen we op het creëren van positieve impact tijdens onze reizen. Gelijkwaardigheid en gelijke kansen zijn belangrijke aspecten binnen het team.
- Een interessante functie met veel verantwoordelijkheid voor 28-40 uur per week
- Een diverse, inclusieve en innovatieve werkomgeving met een informele werksfeer
- Mogelijkheid tot thuiswerken, in overleg en na de inwerkperiode
- Je kunt je uren flexibel inrichten
- Salaris conform reiswerk cao
- Volledige reiskostenvergoeding voor treinreis woon- werkverkeer
- Standplaats: Leiden, eventueel incidenteel vanuit Amsterdam
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder bijdrage aan een reisverzekering en sportactiviteiten, extra vakantiedagen indien je met de trein op vakantie gaat)
Ik wil solliciteren
Lijkt het je leuk om als medewerker Administratie & Klantencontact onderdeel te worden van ons team? Upload dan nu je motivatiebrief en CV hieronder voor 21 augustus 2022.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Nynke Hoogma, 071-5162025.
Nynke - sollicitatie
"Ik zie je sollicitatie graag tegemoet!"
